Buku-buku baru untuk dua syarikat buku

maaf. saya bukan menghilangkan diri atau berhenti kerja. cuma... saya sibuk. dan juga malas nak layan internet yang tak selaju superman ni. buat sakit hati saja.

ok ok, berbalik pada kisah sebenar, di sini ada empat cover buku. yang bakal keluar lah kan. apa lagi. dua dari PTS dua dari Jemari seni.

kita bertemu di lain masa. saya sibuk bekerja secara serius. mahu kumpul duit banyak-banyak dan .... buat apa-apa yang saya suka. contohnya beli baju banyak-banyak, makan banyak-banyak, bei tiket kapal terbang banyak-banyak. semua banyak-banyak. oke. setakat itu sahaja. saya nak pergi kelas.

********
PTS Litera


Chronicle Gincu : 4 Amigos

 Produk baru dari PTS LITERA. Siri Novela.

Si Gadis-gadis... First Class

*******

Keluaran Jemariseni




Resipi Nenek



Merah & Mia

1 comment:

Fazl said...

Eh, kenapa JS dah jadi macam ala2 PTS? Hehe.